dilluns, 17 de setembre del 2007

Què és un submís per una Mestressa


Sóc una Dona jove de 24 anys, declarada com a Mestressa des d’en fa gairebé tres. He practicat el FemDom sense saber-ho des de molt abans. Del Meu caràcter, en puc dir que sóc molt dèspota i capriciosa; manipuladora per naturalesa i... no puc callar-M’ho, molt sàdica. D’una ment fosca i perversa com la Meva no se’n podia esperar res més. [...]

M’encanta estar envoltada de submisos, aquestes personetes especials que saben que al món no tenen res millor per fer que atendre’M i desviure’s per Mi, que no deixen que Jo mogui ni un sol dit per a res. M’encanta assaborir deliciosos sopars preparats amb gran dedicació per a Mi, assaborir-los molt lentament mentre ells no tenen permès posar-se a la boca altra cosa que les botes que M’he posat per sortir a ballar i llepar-les fins a deixar-les ben lluents. Si fan una bona feina potser els premiaré amb algun dels riquíssimes menjars per a esclaus que solc cuinar. [...]

Sé que molts pensen que ser submís és fàcil, que és solament acotar el cap i obeir les ordres de la Reina. Doncs no és tan senzill. És una vida de privacions i sacrificis; d’estar sempre pendent sense importar horaris, ni dormir i fins i tot passant gana; d’haver-Me de servir els Meus dies de mal humor o, encara pitjor, suportar la Meva indiferència quan no tinc ganes de veure’ls.

Es tracta d’estar a la Meva completa disposició perquè la Meva vida sigui més plaent. Hi ha moltes formes de fer-ho... Ocupar-se de tràmits tediosos que odio de fer, cuinar plats saborosos per a Mi, ser usat en tot allò que es refereix al Meu relax i a la meva bellesa corporal, etc. Però heu d’entendre, esclaus, que... per a Mi no sou altra cosa que servents, mascotes, bufons, trossos de carn, o simplement un moble del qual em conservo el dret d’utilitzar quan, com i on Jo disposi. Se suposa o espera que vosaltres us sentiu feliços ocupant aquest lloc d’inferioritat, humiliant-vos i sofrint, tenint el privilegi de servir aquesta Deessa, donant-ho tot a canvi de no res. La vostra única gratificació serà la certesa d’haver-Me brindat moments plaents: res més. I, per descomptat, M’heu de servir sempre amb un somriure. Jo no tinc cap mena de miraments i us asseguro que M’importarà ben poc que tingueu son, cansament o dolor físic. Bé, sempre hi ha algun límit. A cap Mestressa no li agrada que se li faci malbé o se li mori un bon servent. [...]

Un darrer detall: generalment gairebé cap dels Meus servents no te sexe amb Mi. He dit gairebé perquè tinc unes mascotes tan precioses que de tant en tant Em tempto i Me’ls emporto al llit. Per descomptat, Jo tinc molts orgasmes i ells cap! Però això no importa, allò que importa és el Meu plaer. Les Mestresses sabem que si estan en abstinència obeeixen més, i com que Jo Em mereixo servents de luxe a vegades passo setmanes sense permetre’ls que descarreguin!!! I un altre factor que els fa més bons submisos és el fet de tenir-ne uns quants, perquè competeixen entre ells per destacar i, és clar, Jo en surto beneficiada. A vegades es posen gelosos, i algun fins i tot arriba a demanar-Me fidelitat i que només el tingui a ell. En aquest cas hi ha dos camins possibles: o ell entén que sóc una Dona –per tant superior a ell– i que tinc dret a tenir tants servents com em plagui, o persisteix en la seva estúpida idea, que és ben poc submisa, i l’expulso immediatament del Meu Domini.

Extret de Presentación, escrit per Úrsula Dominatrix, Reina Oscura